Kategorie

 

WARUNKI WSPÓŁPRACY

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Zamówienie powinno posiadać:
    • pełne dane zamawiającego i płatnika (w tym przypadku zamówienie musi być podpisane i opieczętowane przez płatnika lub jego przedstawiciela prawnie upoważnionego do składania zamówień)
    • osobę do kontaktu wraz z numerem kontaktowym
    • miejsce dostarczenia towaru
    • dokładną specyfikację zamawianych produktów z podaniem symboli i ilości oraz jasne i czytelne podanie treści grawerek z przypisaniem ich do produktów.
  2. Realizacja zamówień niekompletnych będzie wstrzymana do czasu ich uzupełnienia. W takim wypadku firma nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w jego realizacji.
  3. Preferowana forma zamówienia: poprzez e-mail, bądź sklep internetowy. Zamówienia można również składać faxem, listownie lub telefonicznie, lecz taka forma szczególnie w przypadku zamówień z usługą grawerską wydłuża czas realizacji.
  4. W przypadku zamówień złożonych telefonicznie firma nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne pomyłki.
  5. Nowi kontrahenci przy dwóch pierwszych dostawach płacą za towar z góry (przelewem) lub kurierowi podczas odbioru towaru – nie dotyczy to zamówień składanych przez urzędy miast.

 

FORMY PŁATNOŚCI

  1. Gotówka
  2. Przelew - warunkiem otrzymywania dostaw na odroczony termin płatności jest dostarczenie dokumentów firmy (tj. NIP, REGON, KRS - wpis do ewidencji przedsiębiorców) i brak zaległości płatniczych.
  3. Pobranie przy odbiorze - płatne kurierowi w momencie dostarczenia towaru.
  4. Nie realizujemy wysyłek „za pobraniem” na podstawie paragonu.

 

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Czas realizacji zamówień dostosowywany jest do potrzeb Klienta i każdorazowo ustalany przy składaniu zamówienia – w sytuacjach pilnych, Zamówienie może być zrealizowane „od ręki”. 
  2. Firma zastrzega sobie prawo do odmówienia realizacji zamówienia klientowi, który ma nieuregulowane lub przeterminowane płatności.
  3. Sposób dostawy. Zamówienia zrealizowane przez nas można odebrać osobiście. W promieniu do 15 km od naszych sklepów w Będzinie i Zabrzu jest możliwość dostarczenia towaru samochodami firmy Wikoss-Sport. W przypadku zamówień dla klientów spoza naszego regionu, paczki wysyłamy za pomocą firm kurierskich (standardowo szas dostawy – 1 dzień ), lub na wyraźne życzenie Klienta Pocztą Polską.
  4. Standardowo koszt dostawy doliczamy do faktury i wynosi on: firmami kurierskimi 18,90 PLN netto za I karton (waga kartonu do 30 kg), opłata za pobranie 10,00 PLN netto, opłata za doręczenie w sobotę 10,00 PLN netto za każdy karton, pocztą wg cennika Poczty Polskiej.
  5. Dla klientów detalicznych zamawiających powyżej 300 zł brutto transport oferujemy GRATIS

 

REALIZACJA ZLECEŃ GRAWERSKICH

  1. Na wszystkie Trofea zawarte w katalogu zapewniamy wykonanie usługi grawerskiej.
  2. Projekty przesyłane przez klientów powinny być zamienione na „krzywe” i zapisane w formacie dającym się zaimportować do Corel Draw. Przesłanie grafiki w nieodpowiednim formacie, może spowodować wydłużenie realizacji zlecenia, oraz naliczenie dodatkowej opłaty za opracowanie potrzebnych logotypów.
  3. Wszystkie grafiki wykonywane na szkłach, trofeach drewnianych, paterach i trofeach o wartości powyżej 50 zł brutto, przed wykonaniem są przesyłane klientowi drogą elektroniczną do akceptacji.
  4. Wikoss-Sport zastrzega sobie prawo, do drobnych korekt w przesłanych grafikach, które mają na celu dostosowanie grawerów do możliwości technicznych urządzeń, oraz poprawy oczywistych pomyłek.
  5. Oferujemy profesjonalny serwis graficzny, aby pomóc Państwu w stworzeniu oryginalnych i wyjątkowych grafik. Koszt takiego projektu wynosi 30 zł brutto.

 


 REKLAMACJE

  1. Ponieważ towar często dostarczany jest firmami kurierskimi mogą pojawić się przypadki jego uszkodzenia wynikające z winy przewoźnika. Dlatego każdorazowo, kiedy otrzymują Państwo przesyłkę prosimy sprawdzić czy karton nie jest uszkodzony. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości powinni Państwo otworzyć paczkę przy kurierze, a w razie stwierdzenia uszkodzeń spisać protokół, który będzie podstawą do złożenia reklamacji w firmie przewozowej.
  2. Wszelkie reklamacje ilościowe i jakościowe (uszkodzenia) towaru przyjmujemy do 3 dni od daty wysyłki towaru. Po tym terminie reklamacje nie będą uznawane, dlatego niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki prosimy o sprawdzenie jej zawartości.
  3. Reklamacje przyjmowane są tylko i wyłącznie w formie pisemnej. Wszelka inna forma reklamacji nie będzie uznana i traktowana będzie przez naszą firmę jako niezłożona.
  4. Zwrot reklamowanego towaru należy uzgodnić z osobą odpowiedzialną w firmie za reklamacje.
  5. Przesyłki zwrotne do firmy na jej koszt bez jej wiedzy nie będą przyjmowane i wrócą do nadawcy.
  6. Towar odsyłany do naszej firmy musi być dobrze zabezpieczony. Reklamacje towarów, które w skutek złego zabezpieczenia uległy zniszczeniu podczas transportu, będą odrzucane.
  7. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

 

Uwagi Ogólne

  1. Ceny podane w katalogu zawierają podatek VAT 23%.
  2. Przedstawione zdjęcia produktów mają charakter wyłącznie poglądowy. Ze względu na różnice występujące w druku, kolory w katalogu mogą odbiegać od rzeczywistej kolorystyki towaru.
  3. Publikowany katalog nie stanowi oferty w rozumieniu prawa, a podane w nim ceny mają charakter informacyjny.